Alla inlägg under mars 2007

Av Olle - 13 mars 2007 02:48

Okej! Har dragit upp gammkroppen ur sängen redan kl 02:00 för att min helt oigenomtänkta plan ska gå i lås. Min lilla plan är att jag ska försöka sova på hela överfarten till Bangkok och den enda möjligheten att jag ska kunna sova på planet är att jag är TRÖTTIGAST av alla!Men efter två tre bärs lite mat och två Wiskey så ska det gå.Iallafall så lämnar vi Sundsvall vid 8 draget med tufftuff tåg och flyger kl.14:00 Framme vid poolen tänkte vi vara senast 10 i morgon lokaltid, men som sagt resan är öppen så det kan ske mycket på vägen.Vi kommer att försöka fota och kladda här så fort vi får någon möjlighet!Foton tänkte jag försöka lägga upp på http://laxfiskarn.diinoweb.com/files/MOTour2007/Ha det vetja för själv ska jag dricka singa och borsta sand från fötterna på kvällarna.//Laxfiskarn

Av Olle - 6 mars 2007 22:15

Kom på att jag måste fixa lite grejor inför touren och petade iväg ut på lite shoping! Inte helt enkelt att hitta myggmedel och solskyddssmet i ett vintrigt norrland så här i början på Mars!!Det löste sig och jag passade även på att växla lite THB. Och när jag stog där vid forexluckan i väntan på degen så fick jag riktig reslust i kroppen!!! Det här kommer nog bli onödigt skönt :))På Lördag kommer Svurte bort och rånar mitt barskåp igen och då ska vi gåigenom allt vi alltid glömmer bort och samtidigt kika lite på resalternativ för resten av resan.//Laxen

Av Olle - 4 mars 2007 17:48

Hmm helt klart en annorlunda packlista för mig, ja ryggsäck och myggsprej är iallafall likt mina andra listor.Undrar just nu vad jag kan ta bort från listan och vad jag glömt :)Jaja ingen panik det är faktiskt en vecka kvar.Toagrejor!1 Tandborste+kräm1 Rakhyvel+gel1 Dusch kräm1 Treo,Medecin,sprayplåster,sårtejp,myggsprej1 Solskydd1 minihanduk7 dosor snusKläder!2par kortisar+2par badbyxor1par sandaler1par jeans2par t-tröjor3par kallingar1par T-dojjor1 sommar skjorta1 uppblåsbar nackkudde1 par solbrillor1 kepsTeknik1 Kamera + laddare1 Mobil + laddare1 Laptop +laddare (helt klart onödigt) Seb och Ica dosor1 litet hänglås1 pannlampaPackdetaljer!Ryggsäck 50L med flightpackLaptopväska AxelväskaVattentät behållareMidjeväska ReseplånkaBiljetter m.mPass + kopiae-tickets + kopiorTågbiljetterReseförsäkring + kopiaTelefonlistaCash 5000bahtIca+VisakortKortlekMax 5.5kg inkl dator e målet!//Laxen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards