Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

Ny dag

Av Olle - 20 februari 2010 09:46

Dag 3 100220 08:30


Vaknade lagomt utsövd och med lätt rödsprängda fötter med att att dra till frukosten och konstatera att där satt halva jordklotet och det var lite för många för mig så jag beslutade att dricka en liter vatten och boka en moppe för en dag istället.


10.00

Tog moppen och gjorde en sväng till sydspetsen för att sedan vända och dra upp till saladan för lite inköp av bommuls kläder "hett ute" hittade riktigt fina skjortor och jag är nöjd trots att jag blev blåst ;))


13:30

Repade mig i mitt crib med en dusch och en drink av det svaga slaget för att sedan hopa i havet och bada gärnet. Det har blåst upp lite nu på eftermiddagen och nån sa att det förmodligen kommer en skvätt regn ikväll vilket bara är uppskattat då det är lite i värsta laget enligt många..Men jag trivs i värmen och om ett par dagar när kroppen blitt lite mer motaglig för solen så ska vi helt klar chilla utan paraply.


16:00


Nu blir det thaikäk och jag är riktigt hungrig så det kommer sitta som en smäck.

19:00


Har fåttigång mitt nya telefonnummer +66800384688 och passat på att terrorisera lite folk hema i iskylan med diverse tjöt. Ska ta det lungt ikväll och ta max 2cocktails för att sedan glo på lite film. Ny dag imorgon och då blir det gärnet på stranden. Sawadekaa.

22:01


Nu är det dags att sumera dagen och den var..... i ett lagomt tempo eller förmodligen på tok för högt och jag skulle tro om en vecka typ så får jag vara glad om jag orkar hyra en moppe :) I morgon ska jag...chilla! Godnatt



    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olle - 19 mars 2011 02:29


I går var det verkligen stekhett och man förundras dom nyanlända alvedonvita personerna som tycker det är en bra idé att lägga sig på en kritvit sandstrand och sedan tror att det kommer gå bra. Droppen igår var en Engelsk tjej som under 5 timmar gick...

Av Olle - 17 mars 2011 02:40

Har haft några fullständigt fantastiska dagar nu och det är ett bra recept på hur man skall må. Vad har jag då gjort? Självklart så lite det bara går. haha  Har iallafall utforskat det mesta på ön och funnit ställen som man inte längre trodde fan...

Av Olle - 14 mars 2011 08:44

Igår så vart det en kämpig dag då jag efter besöket hos Richy vart tvingad att se fotbollen som såklart slutar 03:00 här borta och baren inte stänger förens matchen är slut.. Så det vart kämpigt värre..haha   Idag så har jag inte gjort så mycket,...

Av Olle - 12 mars 2011 12:01


Vaknade tidigt i morse typ 6:30 för att dra på fisketur, men jag hörde hur det regnade ute så jag somnade om till det upphört.   Satt och glodde i en bok ett par minuter innan jag insåg att detta blir ett ypperligt tillfälle att vara utomhus utan...

Av Olle - 11 mars 2011 16:36

Dagarna flyter på och det är ganska lugnt och skönt om man ska sammanfatta det hela. Festivalveckan pågår på kvällarna och på dagarna gäller det att hitta nått lummigt träd att sitta under och för att sedan titta ut imellanåt för att simma med fiskar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards