Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Jaha en dag till.

Av Olle - 21 februari 2010 09:08

Dag 4 100221 07:00


Kolla jag är vaken redan sju och drar till frulle medans Hank hyperventilerar av på tok för många cigga och att han ska bada för första gången.


09.00


Drogen lång promenad jo jag gjorde faktiskt det efter frullen för att sedan bygga mitt lilla läger på stranden, jag anser att mitt strand läger slår alla andras och det kanske kommer en bild på det..vem vet och vem bryr sig :)


13:00


Har precis kommit upp till mitt crib och sitter och suger på en välförtjänt Chang! När jag surrar Chang så är det naturligtvis 64centelitarn jag snackar om, 47 battar på 7/11. Nu börjar det kurra i magtrakten och jag kommer bli tvungen att släpa mig till nått ställe för att ta en lunch. Hank gnäller och vill inte hänga med för han har fått en kallsup, löjligt tycker jag och drar iväg själv.


16:04


Käkade på resorten och konstaterar att om jag bara orkar gå 1000meter så kostar samma mat samma dryck typ hälften, alltså 23kr istället för 46kr men vem orkar gå när det är 50+ i solen. Jag undrar nu om jag ska släpa mig ner i vattnet....noooot jag sitter bra på verandan jag.


22:10

Dagen totalt resulterade i en sjujävla solbränna som jag med all säkerhet får äta upp i natt och under morgondagen, men vad ska man göra lika bra att ta tjuren i hornet och bränna till sig direkt.

Annars så har allt vart okej och jag planerar inget för morgondagen då jag inte gillar att planera om jag inte är tvungen, och det är jag inte nu kan man lugnt säga. Käkade kyckling till middag och den smakade som kylling brukar göra här...SPICY men tur är väll att det finns kylda Chang...Undrar om det funkar mot solbränna?? Chang asså!


      




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olle - 19 mars 2011 02:29


I går var det verkligen stekhett och man förundras dom nyanlända alvedonvita personerna som tycker det är en bra idé att lägga sig på en kritvit sandstrand och sedan tror att det kommer gå bra. Droppen igår var en Engelsk tjej som under 5 timmar gick...

Av Olle - 17 mars 2011 02:40

Har haft några fullständigt fantastiska dagar nu och det är ett bra recept på hur man skall må. Vad har jag då gjort? Självklart så lite det bara går. haha  Har iallafall utforskat det mesta på ön och funnit ställen som man inte längre trodde fan...

Av Olle - 14 mars 2011 08:44

Igår så vart det en kämpig dag då jag efter besöket hos Richy vart tvingad att se fotbollen som såklart slutar 03:00 här borta och baren inte stänger förens matchen är slut.. Så det vart kämpigt värre..haha   Idag så har jag inte gjort så mycket,...

Av Olle - 12 mars 2011 12:01


Vaknade tidigt i morse typ 6:30 för att dra på fisketur, men jag hörde hur det regnade ute så jag somnade om till det upphört.   Satt och glodde i en bok ett par minuter innan jag insåg att detta blir ett ypperligt tillfälle att vara utomhus utan...

Av Olle - 11 mars 2011 16:36

Dagarna flyter på och det är ganska lugnt och skönt om man ska sammanfatta det hela. Festivalveckan pågår på kvällarna och på dagarna gäller det att hitta nått lummigt träd att sitta under och för att sedan titta ut imellanåt för att simma med fiskar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards