Direktlänk till inlägg 22 februari 2010

Kroppsvård

Av Olle - 22 februari 2010 15:51

Dag 5 100222 07:10


Klev upp för att käka en frulle efter en minst sagt sömnlös natt, har som sagt solat lite hårt och då får man lida pin. Kommer ta en chilldag?? på verandan läsandes en bok eller två!

Inget badande idag alltså och ingen blev skadegladare än Hank som inte vill vara i havet.


16:15


Det har blitt en dag på altanen och inne i aircondition, behövde verkligen ta det easy efter pressningen igår och jag hoppas nu att jag kommer vara fittforfight i morgon då jag tänker hyra moppe och bunkra lite diverse nödvändigheter. Salta chips, nåra dvd filmer, en ny mp3 spelare då den har gett upp. Kan bli svårt att få tag på teknikprylar dock då det inte direkt kryllar av sådana på den här ön. Nu inväntar jag solnedgången för att då dra till nån trevlig bar för middag och lite godis.


18:00


Kunde inte hålla mig utan vart bara tvungen att ta ett kvällsdopp, tyvärr ensamen då Hank fortfarande tjurar efter gårdagens kallsup. Men jag har lovat kräket en kväll med mat och drinkar då vi sparat deg genom att sitta hemma och läsa böcker...Tänker dra lite längre norrut på beachen denna gång och hoppas därmed att jag hittar nått gött.


21:45


Drog norrut för att äta middag och drog en prawn med carlic and pepper och en Chang, riktigt gott var det och efter det så vart det cocktailbar. Nu ska jag ladda för en ny dag och om allt stämmer så blir det att moppa runt och fixa det som saknas i cribbet för att sedan kanske ta det lungt ;)

Snart så har jag kommit in i tempot och det ska bli riktigt skönt när jag hittat dit, vi får se vad som sker framöver! Just nu är jag nöjd med tillvaron och har bokat mig fast här ett gäng dagar framöver då jag fick ett löjligt bra pris på boendet. Men det hindrar inte mig från att röra på mig..Men vadå jag har jhu allt här så vi får se.


        



 
 
Ingen bild

Lillebror

23 februari 2010 07:44

Inte ett dugg avundsjuk :-), jag är också röd....... om kinderna bara -26 grader här hemma.
Komma här och snacka om att ta en kall en.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olle - 19 mars 2011 02:29


I går var det verkligen stekhett och man förundras dom nyanlända alvedonvita personerna som tycker det är en bra idé att lägga sig på en kritvit sandstrand och sedan tror att det kommer gå bra. Droppen igår var en Engelsk tjej som under 5 timmar gick...

Av Olle - 17 mars 2011 02:40

Har haft några fullständigt fantastiska dagar nu och det är ett bra recept på hur man skall må. Vad har jag då gjort? Självklart så lite det bara går. haha  Har iallafall utforskat det mesta på ön och funnit ställen som man inte längre trodde fan...

Av Olle - 14 mars 2011 08:44

Igår så vart det en kämpig dag då jag efter besöket hos Richy vart tvingad att se fotbollen som såklart slutar 03:00 här borta och baren inte stänger förens matchen är slut.. Så det vart kämpigt värre..haha   Idag så har jag inte gjort så mycket,...

Av Olle - 12 mars 2011 12:01


Vaknade tidigt i morse typ 6:30 för att dra på fisketur, men jag hörde hur det regnade ute så jag somnade om till det upphört.   Satt och glodde i en bok ett par minuter innan jag insåg att detta blir ett ypperligt tillfälle att vara utomhus utan...

Av Olle - 11 mars 2011 16:36

Dagarna flyter på och det är ganska lugnt och skönt om man ska sammanfatta det hela. Festivalveckan pågår på kvällarna och på dagarna gäller det att hitta nått lummigt träd att sitta under och för att sedan titta ut imellanåt för att simma med fiskar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards