Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Bara 31 iskuggan

Av Olle - 23 februari 2010 13:23

Dag 6 100223 07:10


Vaknade ditigt även idag och det känns finnemang, käkade en minifrulle för att sedan ta en promenad. Jo det är sant jag promenerar numera:)


10:00

Hyrde mig en moppe för inköpsrundan och passade även på att moppa runt lite på ställen jag inte vart tidigare, hittade några intresanta ställen som jag måste chilla på om jag nu orkar ta mig dit igen.

Handlande lite salta chepas och vatten för kung och fosterland samt ett gäng Chang samt några Leo...dom där leo var faktiskt riktigt goda och jag kanske byter ut dom mot changen......noooooooooooot


13:00

dags för obligatoriskt bad och det är riktigt behagligt idag då det bara är 31 grader och lätta lätta slöjmoln.


19:00

Haft en riktigt kungdag och hur kan livet vara bättre än vad det är nu? Moppade vidare under eftermiddagen och käkade en middag på topwiev och satt där och njöt av utsikt och billig god mat.

Har chillat efter det på mitt crib med lite bad och bira och tittat på en sjukt häftig solnedgång. 31 grader i skuggan hela dagen vilket är najs för en nordbo som mig. Planer för morgondagen?? näe nu har jag beslutat att försöka sluta planera nått mer ;) Jag har det som sagt kung och hoppas ni därhemma i vansinnes kylan ochså har det.



01:55        

!! ?? Ja kul var det :0)




 
 
Ingen bild

H.M

23 februari 2010 16:48

Jaha du, du sa ju att Hank var en riktig party Nisse, men han verkar mest seg o sur om man läser dina komentarer, Nä ryck en fjäder på han så det blir lite tempo på den goda Hank :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olle - 19 mars 2011 02:29


I går var det verkligen stekhett och man förundras dom nyanlända alvedonvita personerna som tycker det är en bra idé att lägga sig på en kritvit sandstrand och sedan tror att det kommer gå bra. Droppen igår var en Engelsk tjej som under 5 timmar gick...

Av Olle - 17 mars 2011 02:40

Har haft några fullständigt fantastiska dagar nu och det är ett bra recept på hur man skall må. Vad har jag då gjort? Självklart så lite det bara går. haha  Har iallafall utforskat det mesta på ön och funnit ställen som man inte längre trodde fan...

Av Olle - 14 mars 2011 08:44

Igår så vart det en kämpig dag då jag efter besöket hos Richy vart tvingad att se fotbollen som såklart slutar 03:00 här borta och baren inte stänger förens matchen är slut.. Så det vart kämpigt värre..haha   Idag så har jag inte gjort så mycket,...

Av Olle - 12 mars 2011 12:01


Vaknade tidigt i morse typ 6:30 för att dra på fisketur, men jag hörde hur det regnade ute så jag somnade om till det upphört.   Satt och glodde i en bok ett par minuter innan jag insåg att detta blir ett ypperligt tillfälle att vara utomhus utan...

Av Olle - 11 mars 2011 16:36

Dagarna flyter på och det är ganska lugnt och skönt om man ska sammanfatta det hela. Festivalveckan pågår på kvällarna och på dagarna gäller det att hitta nått lummigt träd att sitta under och för att sedan titta ut imellanåt för att simma med fiskar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards