Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Olle - 14 februari 2011 19:10

Japp då var det snart dags igen att röra på dököttet och släpa iväg kropp och själ på 5 veckors resa till asien och där försöka göra så lite som möjligt och vila upp mig inför ett nytt spännande år.

Har faktiskt inte vart ledig sedan förra trippen och det är nu närmare ett år sedan, så jag tycker faktiskt att jag är värd denna slapperesa.


Jag har sällan någon större plan när jag driver iväg på semester tripper och denna gång är inget undantag från regeln om jag milt utrycker mig. Jag har noll koll på det mesta nu men jag är övertygad att det reder ut sig.


Flyger med Malaysian till kuala lumpur på måndag morgon och stannar eventuellt där för att göra några varv på F1 barnan för att sedan dra norrut mot het sand och varma sol. Jag kommer försöka uppdatera bloggen så fort jag orkar och har någon form av uppkoppling.


  





//oLLe

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards